SMEŠTAJ PUTNIKA U OBJEKAT: Najranije posle 14:00h na dan početka korišćenja usluge, napuštanje objekta na dan završetka korišćenja usluge do 09:00h po lokalnom vremenu. • Poslednjeg dana boravka, posle napuštanja objekta, vrši se popis inventara, ukoliko je načinjena šteta ili nedostaje deo inventara, korisnik aranžmana je u obavezi na licu mesta da nadoknadi štetu u celosti. • Uz ključ se uglavnom dobija i privezak za struju. Po izlasku iz smeštajnih jedinica, molimo Vas da ključ ostavite u bravi. U slučaju da se ključ izgubi, zamena je 10 eura, a ukoliko se izgubi kartica, zamena je 50 eura. • Kvarove odmah prijaviti vlasniku objekta. • Higijenu u objektu održavaju korisnici aranžmana. • Otpatke i toalet papir odlagati u korpu koja je predviđena za to, nikako u WC šolju, jer dolazi do zapušenja kanalizacije. Peškiri, toalet papir i ostali higijenski pribor nisu sastavni deo sobe na svim destinacijama, informišite se u agenciji. • Promena posteljine u toku boravka putnika nije obavezna po Ugovoru o smeštaju i lokalnom Zakonu o turizmu. Molimo da se o ovome raspitate u agenciji. • Poslednjeg dana boravka, ispraznite Vaše kante za smeće. • Molimo Vas da se od 14:00h do 17:30h, svakog dana pridržavate kućnog reda. • Zdravstveno osiguranje putnika pokriva nadležna osiguravajuća kuća. Zdravstveno osiguranje nije sastavni deo aranžmana, može se naknadno uplatiti kod Organizatora putovanja, agencije Subagenta ili direktno kod osiguravajuće kuće. U slučaju zdravstvenih problema, a kada nema polisu osiguranja – putnik sam snosi sve troškove lekara I ostale eventualne troškove. Kako ne biste imali ove neplanirane (I često vrlo visoke) troškove – preporučujemo vam da uplatite svoju polisu osiguranja! • Ukoliko zdravstvena ustanova ne prihvata polisu, na licu mesta platiti troškove pregleda i obavezno uzeti račun i dijagnozu lekara, po dolasku u Srbiju, iznos se refundira u celosti. Napominjemo da troškovi lečenja obuhvataju pregled i lekove koje putnik dobije u ordinaciji. Ne obuhvataju lekove koje je putnik kupio u apoteci bez lekarskog recepta. • Mesto dolaska je i mesto povratka u određeno vreme (videti tabele polaska) po lokalnom vremenu na dan završetka usluge. Dan pre polaska, obavezno se kod Predstavnika još jednom informisati o vremenu I mestu polaska, u slučaju da zbog nepredviđenih okolnosti dođe do neke promene. • Autobus po dolasku u izabarno mesto staje što je bliže moguće hotelu ili apartmanu. Korišćenje taksi usluga zbog preopterećenosti prtljagom, ne spade u obaveze agencije. Transfer putnika i prtljaga do smeštajnih objekat organizovan je u Pargi u kojoj je zabranjena vožnja autobusima. Ova usluga se ne naplaćuje dodatno. Na destinacijama gde je smeštajni objekat na samoj obali, ne postoji mogućnost zaustavljanja autobusa ispred samog objekta – putnici sami nose svoj prtljag do objekta. Agencija nije dužna da putnicima obezbedi prenos prtljaga na relaciji: autobus-smeštajni objekat-autobus, stoga vas molimo da ne preopterećujete svoj prtljag. • Prenos prtljaga od mesta istovara do hotela ili apartmana nije obaveza organizatora. Molimo putnike da vode računa o svom prtljagu, ukoliko se desi da se neki komad prtljaga izgubi, organizator nije obavezan da isti po svaku cenu povrati putniku. Organizator je obavezan da o prtljagu putnika vodi računa onoliko koliko je u obavezi prema Zakonu o ugovorima o prevozu u drumskom saobraćaju. KATEGORIZACIJA I STANDARDNA OPREMA STUDIJA I APARTMANA: WiFi: U cenovniku su obeleženi objekti koji imaju obezbeđen WiFi u trenutku potpisivanja ugovora sa tim objektom. Redovno plaćanje računa za Internet i održavanje mreže obaveza je vlasnika objekta i agencija ne može da garantuje da će svi objekti u svakom trenutku tokom sezone imati WiFi. Tokom sezone mogući su prekidi u vezama, kao i opterećenje mreže koje će dovesti do slabijeg protoka informacija. Molimo sve putnike za razumevanje povodom ovoga! NAPOMENE: Uplatom smeštaja u određenom objektu, nema garancije da putnik na sopstvenom prevozu uz studio/apartman dobija i parking mesto. Postoji mogućnost oštećenja posuđa ili nedostatka nekog komada posuđa, koji se dogodio u prethodnim smenama – ovakvu reklamaciju molimo odmah prijavite Predstavniku, Vođi puta ili vlasniku kuće kako bi se posuđe u kuhinji kompletiralo i kako vlasnik ne bi teretio putnike za eventualni lom i sl.Organizator putovanja 09/2020 A35
Скорашњи коментари